Jag klarar inte av att bara vara din vän..

Det är dig jag ser när jag blundar. När jag öppnar ögonen saknar jag dig.

Sitter och skriver ett inlägg här bara för att jag inte alls är taggad för att arbeta igen med denna elarbete eftersom jag själv håller på att spricka av alla tankar som jag har i min skalle, I alla fall ska jag nog fara till boden idag med bror och Ida. vet inte om vi stannar hos brorsan eller eller om vi ber han köra oss till våran fina stuga där.

Imorgon blir det luleå och chilla på stan bara så länge planerna blir som planerat. Så börjar bli taggad för att slippa denna stad ett tag bara chilla i byn och ha det allmänt lugnt. Dock så vet jag inte om jag ska ta med Scaya eller om hon får stanna hos mor eftersom jag ska vara i luleå imorgon och vet inte exakt hur länge det blir men känns ändå som att jag vill vara med henne och ha henne som sällskap där i stugan med mig å ida.

Nej nu avrundar jag för jag ska göra detta belysningsarbete.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0