Den som aldrig letar finner aldrig något.

Allt börja kännas som att jag blir fast i nuet och inte tar mig framåt. Igår hade jag nog den mest skräckinjagande dag på länge.. Den började bra med att jag var i skolan och gjorde ganska så mycket, när jag kom hem tidigare eftersom jag inte hade någon svenska så fot jag och Linda å Sara och hämtade upp Ida som skulle följa med till Boden. Vi for hem efter att handlat för att vänta på Andreas som skulle köra oss eftersom han skulle till huset. Men ist för att komma direkt till Boden blev det att vi hamnade i Jörn vars Pier köpte en bil. Hann oxå med att se honom svänga in i en plogvall bara för att ett par renar var på vägen hans nya bil fick en buckla och de var ingen höjdare.

Kom iaf hem till stugan och vi gick å la oss ganska så snabbt..

Idag var vi en sväng i Luleå köpte lite kläder å små saker till Scaya så att hon slipper frysa så mycket nu när hon fortfarande är så liten. Kom tillbaka till stugan och började då kolla tv innan vi började med att göra tacos.. Nu sover Ida och jag kan inte sova bara för att jag har alldeles för mycket tankar i skallen just nu.. Ganska så vilsen känner jag mig..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0