Stay strong!

kom hem just för en stund sedan. Dagen bestod av att jag for med bilen en sväng sen så promenerad jag lite då jag mötte Robin, Honken och Sebbe så Robin ville att jag skulle följa med de för att vara social så de kom å plockade upp mig då vi var ute å snurrade å hade de allmänt skoj men gick inte länge tills att jag kände att jag nästan vela hoppa ur bilen å börja gå runt å runt å runt igen bara för att paniken slog ett slag och jag kände mig meningslös å återigen dryg. Men för att inte försöka få så mycket uppmärksamhet som jag personligen nästan hatar pratade jag skrattade jag men innerst inne visste jag inget mer än att jag ville promenera å bara lyssna på min älskade nya favorit artist Linus Svenning.  Men så blev det inte eftersom jag sedan följde med Robin en sväng till honom och sedan for jag hem med bilen ännu en gång. Får helt enkelt ta promenaden imorgon bitti istället . Nu kollar jag tv och ska snart sova å se om jag orkar fara till skolan imorgon bitti eller om jag stannar hemma ännu en dag. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0