När man inte kan sova fixar man i huset ist

Okej bara för att jag varit borta så länge kommer jag inte orka skriva allt jag gjort fram till det här utan ni får veta vad jag gjorde igår på ett ungefär.
Nåväl igår var jag hemma ett tag sedan for jag in till stan för att umgås med Viktoria ett tag och sedan hämtade vi upp Emma och var med henne. Slutade med att jag och Emma körde Viktoria till macken och sedan for vi till Emma senare under kvällen och där satt man ett bra tag och pratade med henne om allt mellan himmel och jord. Medan jag var hos henne och hennes pojkvän så kom Ida och Pär dit en sväng eller ja dom åkte hem samtidigt som mig. Så vart att man satt och surrade med de ett tag om massa konstiga saker.
När jag hade kommit hem började med att ge hunden där ute i hundgården mat sedan började jag att små städa så nu är klockan 06.19 och jag har städat min garderob, hann börja med gästrummet och rensa på lite grejer som vi har haft med från flytten men mycket kvar ännu dock. Och så har jag hunnit vika tvätt och tvättat så nu ska jag försöka hinna plocka ur diskmaskinen innan hjärtat kommer hem och ska sova då han jobbat natt.

Dock får ni inga bilder denna gång då jag inte alls har tänkt på att ta några, ska försöka komma ihåg att åka förbi föräldrarna idag och hämta min kamera dock är ingen av de hemma då mamma är i boden och pappa är i byn å letar efter våran hund som varit borta i 4 dagar och nu om han inte hitta honom så blir det 5 dagar... Hoppas verkligen att han hittar honom.

Nu ska jag plocka diskmaskinen och sen tror jag att jag ska börja röra mig mot jobbet och kolla om jag lyckas få grusproverna bättre denna dag då det är lite torrare ute.

Ha det bra alla fina läsare och hoppas ni haft det bra under den här tiden jag har varit borta från bloggen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0