Livet är fullt med äventyr.

Hatar verkligen att vakna utan mitt hjärta bredvid mig och det gör ju inte saken bättre att jag vet att han är hela 12 mil ifrån mig och att han kanske kommer vara där till på tisdag eller veckan ut.
Tycker själv han ska kunna få vara här i samma kommun som mig och bebisarna. Får helt enkelt hoppas på att denna tid utan honom går snabbt så jag får krama om honom så fort han är hemma igen.

Hittills av dagen har jag sovit för att samla ihop krafterna som behövs som en timma eftersom jag ska jobba natt. Men kan inte klaga på mitt jobb heller med tanke på att jag har ganska så lätt jobb. Man behöver inte göra så mycket ändå men mera orolig för att hur valpen ska bete sig när hon är själv hemma med Scaya. Men om jag har tur så kommer Fredrik hem en sväng efter jobbet och är med vovven till 4 på morgonen vilket gör att de bara behöver vara själv från 4.00 till 7.00 sen kommer jag hem till dem.

Nu är det bara att tagga för 13 timmars jobb, eller ja man blir borta i 13 timmar ungefär men jobbar till 3 på natten ungefär så blir inte så många timmar ändå.

Nu får ni ha det bra för jag ska fortsätta städa och lyssna musik medan vovvarna sover. Man måste passa på med små sakerna medan man kan. För sen när de vaknar så är det bus som står på schemat och därefter får man helt enkelt städa ännu fler gånger.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0