Let me fly

Alla dagar är då olika på alla olika sätt. Humöret går som det går och händelserna på dagarna är sig aldrig lika riktigt.

Igår var man i Luleå på LTU, shoppade och hade det riktigt trevligt tillsammans med väninnorna. Men ett plus i kanten var ju att jag fick ett gulligt meddelande som jag hoppas på att det är något bra men däremot gav mig en stor tanke på om hur jag vill att min framtid ska se ut. Så meddelandet kunde man se på den ljusa sidan eller den lite värre sidan för jag vet inte själv vad jag vill egentligen. Vet inte om jag ska välja den lätta eller den svåra men roliga vägen?
När jag kom hem från luleå igår blev det stan med BMWn och Ida å emil sen hämtade vi upp jennifer en sväng.

Idag har jag bara hunnit vara i skolan ännu och längtar som fan till att jag ska sluta så jag får fara bort från denna jäkla äckliga skolan nån gång.

Nå men nu ska jag avrunda och börja jobba innan jag ska på lunch. Byebye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0