Jag orkar inte med denna skit längre!

Nu är jag allmänt jäkla less på att försöka och ändå går det åt skogen..

Sitter här vid datorn och försöker lugna mig lite innan jag känner för att sova. Pluggat till körkortet har jag också gjort.
Idag har jag hunnit med ganska så lite men ändå mycket. Har kollat två filmer, övningskört, varit och shoppat lite saker till helgen och till rummet, varit med Ida ute å snurrat med BMW:n (fuck vad jag längtar till att det är jag som sitter bakom ratten på den) träffat Martin har jag också hunnit göra var nämligen med honom och Emil ett tag oxå eller lättare sagt så var de med oss.
Eftersom Martin fyllde år så fick han en sån där så kallad present ifrån mig å ida men inget märkvärdigt men de e väl ändå tanken som räknas får kanske fara och köpa nå annat imorgon till honom eftersom man ska till honom och fika tårta imorgon.

Kom då hem för ett tag sedan och nu ska jag banne mig sova för att orka med att fara å hämta in syster imorgon och köra runt på henne (eller blir ida som kör). Längtar då till onsdag oxå för då blir det lite mer smärta och snyggare arm :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0