Irriterad och inte ett dugg taggad

Vaknade vid halv tio av att min kusin och mina små andra kusiner kom på besök och då blev det bara att kliva upp och börja göra sig klar till skolan. Nu har man gjort klar sig och bara sitter och fördriver tiden till att man ska börja fara mot skolan.

Kanske tar BMW:n och övningskör med den till skolan eftersom det var ett tag sedan jag körde bil hemma. Snart så slipper man den där dumma skylten och att man måste ha med sig far för att få fara iväg med bilen.

Planer för idag är nog skolan och sedan vet jag inte nå mer men vet att jag måste ladda min telefon på pengar eftersom jag inte alls har nå pengar på telefonen.

Kul jul nu kom min far hem och sa att jag måste fara till skolan redan nu för att han ska till jobbet! Fuck vad irriterande å fara så här tidigt!

avrundar här hejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0