Rätt eller fel? De är den stora frågan..

Försöker att förstå om detta är rätta vägen som jag väljer sakta men säkert eller om det är en helt idiotisk idé å göra som jag gör.. Kanske jag bara skulle ha tagit den "enkla" vägen eller?.. Nej men seriöst detta gör mig galen för jag vet nästan innerst inne att jag verkligen verkligen vill testa denna väg men tänk om de inte går som de borde? Hur gör jag då liksom?

Nog med de.. Idag har jag varit med två av mina systrar på affärer å shoppat eller jag har inte köpt något men de gjorde de. Sen har jag varit med Ida å sen blev de att vi var med Alex oxå vilket var väldigt trevligt. När han var tvungen att fara hem för att sova så drog jag å Ida till mig så jag käkade å de å nu är vi här hos henne å hon sover i sin säng medan jag ligger på den här madrassen å inte kan sova för att alla tankar bara snurrar runt i skallen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0