Nobody sees, nobody knows.

 
Sitter här hemma med musiken i öronen och huvudvärk av alla tankar som snurrar. Trodde jag skulle orka gå till skolan idag med det orkade jag såklart inte så nu ska jag ta å plugga hemma ist för att se till att jag blir klar med allt som ska vara klart.

Jag vet faktiskt inte vad mera jag ska göra eftersom jag inte är sjuk utan jag är mer sjuk i skallen för att ens har orken att börja sitta i en skolbänk och arbeta med nå skit.. Jag klarar inte av att koncentrera mig idag känner jag så därför stannade jag hemma för att jag har huvudvärk och mår inte helt hundra känns det som.. Men alla vet att alla människor har alltid en sån dag de är mindre glada. Det är ju ganska så mänskligt och därför bara för att jag skrev de på bloggen ska inte ni folk tro att jag mår psykiskt dåligt hela tiden för de gör jag verkligen inte.

Nu ska jag avrunda här å se vad dagen bjuder på.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0