De är inte sant...

Vad fort tiden går!
Hittade en svin söt liten bild på Scaya på Idas dator. Börja först nu inse hur stor hon blivit och hur mycket hon har förändras.

Idag har jag varit hemma mesta delen av dagen, var iaf och promenerade med min underbara vovve på skoterspåret så att hon fick springa lös och träna sig att vara bland skotrar dock hade jag henne i kopplet när det kom skotrar eftersom man inte vet om de skulle se henne eller om de hade kört över henne.. Usch vilken tanke..

När jag hon blev trött gick vi hemåt och resten av dagen tog jag det allmänt lugnt och sen så nu är jag hos Ida för att jag ska sova här så jag tar mig till skolan eftersom vi börjar samtidigt imorgon. Plus att jag måste erkänna att jag saknat min underbara bästiz!

På lördag blir det ut med skotern och denna gång blir det till stora sjöfallet nu när de börjar närma sig så blir jag TAGGAD!

Nu ska jag avrunda här och börja kolla film och vänta på att finaste pojken på jorden ska ta och ringa mig så jag får säga God natt till honom bland annat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0