Inget blev som tänkt..

Kommit hem för ett tag sedan och kan säga så att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt dagen.

Den började väl ändå ganska normalt och sedan for man och övningskörde med far min och Ida åkte med eftersom hon har sovit hos mig hela helgen. Blev att man övningskörde med en stor transit och det var ju stor skillnad från min så kallad mopedbil. Men det gick väl sådär bara att jag fick kärringstopp på en järnväg och lite sånt. Blev också tvungen att backa för att vända.
For och hämtade syster och sedan hem men på vägen hem kom jag och Joel på att vi skulle hitta på något så Ida och jag gjorde oss redo för att dra med Joel till nå spökhus eller liknande. Han kom och hämtade oss vi for på stan för att se om någon annan skulle med vilket de blev.. När vi väl var på g att fara till de där spökstället så blev de inget av det tack vare för att det hände en sak som jag inte tar upp om.. Kan säga att det lär vara dyrt och jag tycker så grymt synd om Joel så det inte är sant.. Kom tillbaka till stan och stod å pratade med folk sedan for vi hem eller ja han körde hem Ida till henne och mig hem eftersom han är så grymt snäll.

Nu sitter jag och borde plugga men min skalle är i andra tankar och inne i musiken. Imorgon blir det att jag ska vara hemma ifrån eftersom jag ska till så kallade "tandläkaren" imorgon och slösa upp 2000kr bara för att bli lite finare. Är grymt taggad för det faktiskt!!! Ont lär de nog ta..

Avrundar här bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0