Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om du skulle dö i morgon ♥

 
LÖRDAG: Videon förklarar vad jag gjorde i lördags med ett par fina kompisar! Filmen är klippt av Josefin K. Så njut av de 10 minuter som hon fixat att ni kan se, vad vi sysslar med när vi umgås med varandra. Haha x) 
 
SÖNDAG: Har jag vaknat vid tio tiden, varit på bilbingo, KU kväll, for till Josefin K å kollade filmen som jag lagt ut med de personerna som var med plus Ida å josefins föräldrar och sedan blev det en väldigt låång ragg med Ida Åsén som till och med fick göra en sak som jag inte ska ta upp på bloggen, träffade markus och sedan drog jag till och med till Ida och sov! Trodde det skulle vara trångt i hennes säng men det var det inte. Iaf så skulle vi kolla film men hann bara se början av den typ.. Haha hojja 
 
MÅNDAG (Idag): Vaknade jag och Ida vid sju och började göra oss i ordning för skolan sen så blev det att vi drog till skolan, nu har jag varit i skolan i 2 timmar och senare idag blir det att man drar ut och fikar med de finaste vännerna. Sen så får man helt enkelt se om man drar på en ragg idag också eller vad man gör. Juste så är min moppedbil stulen för tillfället av Markus men jag får nog tillbaka den strax ska jag tro. 
 
Nej nu ska jag avrunda så ha det bra hejs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0