believe in your dreams and they come true.

Har ingen aning om vad man kan skriva men kan väl berätta lite kort om igår och idag.

Tisdag (igår): var jag i skolan till kvart i fem vilket gjorde mig på dåligt humör men sen så när jag kom hem for jag, mamma, linda och sebbis till kiruna för att kolla på en liten valp. När vi var där så bestämde jag mig för den gråa eftersom den somnade i min famn vilket tyder på att den känner sig lite trygg plus att den var lugnast vilket är bäst inom våran familj.
När jag bestämt mig för vilken så for vi hem och ska tillbaka dit den 5 oktober och hämta min lilla prinsessa.

När vi kom hem somnade jag ganska så direkt.

Onsdag (idag): Har jag vaknat vid 8 och började göra i ordning mig för att fara till skolan, kom till skolan var där på elen sedan slutade vi 11.25 idag bara för att vi inte hade någon historia. Jag, Amanda och Sanzida drog på djurmagasinet, dollar och Frasses sedan körde jag hem dom. For hem chillade och fixade lite i rummet där uppe men ska fortsätta lite smått imorgon.

Nu har jag för ett tag sedan beställt lite grejer till lillprinsessan, nu är det bara kvar att köpa en väska och en bädd åt henne.

BTW hjälp med namntips till henne.
Josefin
2012-09-21 @ 13:37:57
URL: http://nattstad.se/sivjosefin

asså lätt sötaste!!! <3

Svar: Klart hon är!! ;D och snart är hon hemma! <3
Petra Fagerlönn

Karolina
2012-09-26 @ 19:06:36
URL: http://karolinaawahlstrom.blogg.se

Nämen vad söt hon var, när kommer hon till dig då? :)
Puss å kram kåmpis! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0