Stop thinking about the guy that broke your heart

Känner mig sjukt sugen på att ta och göra en manikyr. Men känns jobbigt och dyrt. Igår blev det att jag gjorde två tatueringar väldigt små men grymt nöjd för det.

Idag har jag inte alls gjort så mycket vaknade gick ut med vovven och sen så kollade jag How I meat your mother och chillade helt okej faktiskt. Sedan har jag fixat mig och så har kameran gått varmgång ett tag.

Senare idag vet jag inte vad jag ska göra blir nog att sova för att orka upp och ta tåget till luleå klockan 06.45 eller nå sånt. Juste sen måste jag höra med pappa/mamma om någon av de har pengar att låna eftersom vi inte fått vårat studiebidrag ännu.

Nej nu ska jag avrunda så ha det bra! bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0