Fuck this shit!

Börjar snart att bli sjukt tokig på grund av Gällivare.. Det finns inget att göra, visst finns det saker att göra men man kommer då inte på något. Antingen så super man och lever sina drömmar och blir bakis dagen efter men vaatusan ska jag som är tillfällig nykterist och mamma göra??

Min lilla prinsessa ligger och sover och jag vill inte väcka henne och jag orkar nästan inte ta och dra ut med dumma plastraketen heller.. Hojja antingen är det jag som är lat eller så är det att jag bara är allmänt less på livet i Gällivare.

Nej nu ska jag iaf ta och kolla om det finns något att göra annars tar jag väl en tidig sömn och vaknar upp tidigt imorgon. Eftersom vi ska sjunga imorgon i kyrkan.
PS. INTE MAMMA TILL EN UNGE UTAN HUNDEN!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0