Stay strong!

kunde inte förstå vad klockan var fören jag gick in i huset för att kolla läget där eftersom snickaren är/var här och håller på att ordna i köket. Inne i huset tog jag en kopp glögg för att försöka lugna ner mina tankar men inte kunde jag det utan de blev bara större och större.
Nu när jag försöker att sova så går det inte för att jag inte kan bli sådär trött i huvudet att alla tankar ska försvinna och jag ska få komma till drömmarnas land. Jag är rätt så trött i kroppen men inte i skallen för då skulle jag verkligen ha kunnat sova.

Jag har också kommit på att de senaste dagarna/veckorna har jag haft problem med sömnen. Jag vet inte helt hundra vad det kan bero på men jag har väl mina aningar. Jag har ett humör som har sina svängningar. Vissa stunder är jag super glad så länge jag inte behöver tänka, men så fort tankarna kommer upp så finns jag inte kvar på världen nå mer utan jag är i min egna värld, frånvarande och irriterad.

Idag har jag iaf inte gjort så mycket eller ja jag sov till typ ett och sedan ringde Ida. Så jag hämtade henne från kyrkan sedan for vi hem till mig för att baka och käka pizza senare. Efter att vi käkat blev jag trött så jag somnade vilket inte var så roligt. Ida for hem sen och jag har bara tagit det lugnt. Nu är jag här och ska verkligen försöka sova eller somna till musiken.

Jo BTW så vart jag fett sugen på att tatuera mig igen så vi får väl se hur länge det dröjer till att jag gör nästa tatuering. Ska nog också beställa en egen tatuerings maskin så att jag kan göra själv också.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0