Sometimes I feel music is my best friend, especially when I have no one to talk to...

Idag blev det att man sov till ungefär elva sen så tog man och fixade sig för att dra i väg till skolan och där gjorde man bort El kursen så nu har man bara att städa kvar sen är man klar innan sommarlovet. Sen när skolan var klar tog man och körde Sanne på gojjan för att hon skulle hämta ut sitt paket och jag skulle sedan dra vidare till OK å tanka så hon fick hänga med dit sen körde jag hem henne och drog till Imega var Kasper och Tobias var för att jag skulle bjuda på en cigg till den där lilla Kasper, när josefin ringde så for jag och hämtade henne från malmberget för att fara vidare till de där som kallade Cafét (Alla Tiders Café) där tog jag macka. När vi var klar stack vi vidare hem och var här, Körde hem josefin där vid nio, drog på statiol, Ica och sedan drog jag tillbaka till malmberget för att gå upp på kyrkogården och se hur det var vid Mormor och Brors gravar och där verkade det fint. Blev att jag bara hade ett ljus med mig så jag tände det på mormors grav så jag får fara tillbaka nån dag och tända ett ljus till bror.
När jag kom hem så gick jag och duschade å nu sitter jag vid datorn och inte gör ett piss! Funderar på om man ska tvinga sig i säng å försöka somna..
Slänger iaf ut en bild på Bror och mormors gravar!
Även om jag inte hann träffa er så är ni min familj/släkt och därför kommer ni alltid finnas i mitt hjärta <3
Tog ett tag för mig att få mod för att gå å kolla till era gravar själv men idag gjorde jag det och märkte att det inte alls var så läskigt som jag trodde det skulle vara.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0