Vill inte, kan inte välja mellan er två!

Om jag ska berätta om dagen kort så kan jag säga så här
  • Jag vaknade vid halv åtta, väckte min lilla söta sovkompis, skynda mig att borsta tänderna och sånt, så det blev en riktigt sliten fredag för mig.
  • Kom till skolan i tid. Lyssnade på när Amanda och Sanzida redovisade på engelskan och egentligen skulle jag också göra det men var inte klar med min powerpoint. Så blev att jag ska göra de nästa vecka ist.
  • Promenerade på idrotten, gick till Sara (svenska läraren) å frågade om jag kunde redovisa för bara Amanda, Sanzida och Ice ist för killarna i klassen. Så jag fick redovisa för Amanda å de ist. Det gick ganska så bra iaf fick D.
  • Jobbade in matten och slutade 12.40, åkte med Johanna, Amanda och Sanzida på dollar, ericsson och ICA sen körde Johanna hem mig.
  • La mig på soffan och kollade tv i väntan på att fara å ta sprutan som man behövde ta för att fara till Spanien. Ska tillbaka för att ta den ännu en gång, men de vill jag inte för är så grymt rädd för sprutor.
  • Kom hem la mig igen på soffan för att kolla tv men somnade då också och då sov jag i 4 timmar typ.
  • Gick upp från soffan för att kolla om de fanns nå att käka i kylen, när jag öppnade kylen så var jag på väg att spy av lukten. Visade sig att jag inte alls var hungrig längre utan så fort jag såg mat så blev jag illa mående.
  • Nu sitter jag vid datorn och skriver inlägg å har fått veta att jag kanske ska träffa en kompis från luleå imorgon! Kommer nog bli ganska så roligt. :)
Det var vad jag har gjort denna dag.
Vill göra sådär!! men måste ha ett sånt smycke någon som vet vars man kan hitta de? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0