Exakt 3 år sedan jag såg dig första gången!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och haft el till lunch sen så hade vi idrott. Så slutade vi efter att vi skrivit planeringen om hur vi ska träna de närmaste 4 veckorna. När vi slutade så for jag, Amanda och Sanzida på dollar å sen drog jag å körde hem de två flickorna, hämtade Ida Åsén för att hon skulle med å lämna in min dator på rep. Så nu blir det att jag måste använda skoldatorn några veckor framåt! Hujja säger jag bara..

Senare idag blir det nog att plugga svenska, engelska och natur.. eftersom en viss person har redovisning (NP muntliga) imorgon och Naturprov och på fredag har jag redovisning på engelskan om Bob Marley.


Men som sagt så är det vad jag vet just nu.. Menmen man får se om jag skriver senare puss!


Grymt duktig tjej.. Passar in för idag!
josefina
2012-03-29 @ 16:40:09
URL: http://josefinakarlssons.blogg.se/

Sv: Tack för tipset!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0