My sister from another mother and father ♥

Sanningen är den att jag är livrädd för att släppa dig till USA.. Fast om jag vet att du kommer tillbaka efter 10 månader så känns det som att jag bara kommer vara orolig eller att jag kommer inse hur jäkla tomt det kommer bli utan dig. Blir mest rädd över ledsen, över att du ska ge dig av och vara så långt borta ifrån mig. Vad ska jag göra på helgerna? Vem ska sova med mig i den där lilla stugan/rummet där ute på gården? Vem ska jag prata med om allt? och vem ska jag kunna berätta saker som jag inte har berättat för någon annan med?

Ida du är den perfekta kompisen och det har tagit länge för mig att inse att jag verkligen har en kompis som betyder allt för mig, om jag skulle ha fått veta att jag skulle ha dött om 1 dag så skulle jag ha spänderat den sista dagen med dig!

vi har gjort så grymt mycket galna saker tillsammans så det går inte att beskriva med ord, för det skulle ha blivit en hel bok. Alla saker kommer jag ihåg. Visst har våran vänskap varit upp och ner men jag gissar väl att allas vänskap gör så.

Jag är och kommer inte kunna bli den där bästa personen som man kan få de rätta svaren av om man mår dåligt, men jag försöker så gått som jag kan och jag hoppas verkligen att du förstår att vad som än händer så kommer jag alltid finnas vid din sida, jag kommer alltid vilja att du ska hitta din väg och må bra, för jag älskar dig gumman och jag hoppas du vet det! <3

(hade inte din bok här så det fick bli hära ist..)
Anonym
2012-07-22 @ 16:17:06

Jag älskar dig så jävla mycket!<3
Jag kommer sakna dig så det inte är sant, sakna att ha nån att prata om precis allt med!
Vi får göra sista tiden minnesvärd!
Sen finns det ju alltid skype! Vi får pricka in många sådana dejter!
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0