Helt sjukt

Att sitta och kolla på teven just nu är knäpp känsla.. När man ser på programmet om Anders brejvik. Man ser att han bara satt och log på rättegången och ändå visste han att alla anhöriga och överlevande satt och lyssnade är ju sjukt.. Man ser att allt är helt sjukt världen egentligen...

Inte nog med att det är så i Norge så börjar Sverige spåra ur.. Dock inte på det sättet utan det är mer med lagar och stiftelser. Man får inte ha kvar svenska traditioner man ska ändra på sig bara för rasism men det de inte fattar är att om man tar bort allt svart och brunt så är det ju mera racistiskt . Det är ju som att man inte får vars vara svart man får inte sticka ut utan man ska anpassa sig för alla.. Egentligen vad ska man göra åt saken?? Man kan ju inte ta bort allt och det där med bruna bönor och vitlök är ju sjukt...

Nej nu har jag faktiskt sagt det jag ville ha sagt och är nöjd med min insats .. Ha det bra skriver väl ett inlägg senare pöss
Ida Åsén
2012-12-28 @ 00:11:28
URL: http://idajennysofia.blogg.se/

Aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där för mig som jag är där för dig
ge inte upp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0