Boden eller stanna hemma?

Kollar jägarna och funderar på om man ska ta och följa med min far till Boden imorgon för att fara till Luleå på stan. Dock känns det lite jobbigt eftersom man vet att det är mellandagsrea och därför lär det vara svin mycket folk på stan. Dock kanske man får syn på nå riktigt söta/snygga killar men inte tänker jag fara för att bara kolla på de.

Egentligen är det för att jag skulle behöva kläder till nyår men det kanske jag kan hitta här i stan fast.. Egentligen hade jag velat träffa en person men han svarar som inte så jag vet inte om jag orkar fara med till Boden bara för att träffa honom och så kanske jag inte träffar honom ens..

Nej men nu ska jag fortsätta kolla jägarna och sedan ska jag nog försöka sova för att orka upp imorgon. Ha det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0