you can forgive but never forget.

Just nu kan jag bara säga att jag är irriterad, arg och besviken på en person som jag varit länge dock men sen går det tankar om jag kanske borde förlåta och låta de gamla vara gammalt.. men grejen var den att det inte var jag först som sa upp kontakten utan de var den personen men sen blev det bara ett stort bråk av allt.. kanske bättre att släppa taget och leva för nu tiden ist och skita i personen. Jaja men nu orkar jag inte ta det på bloggen..

De ni kan få veta är att jag sitter hos Ida Åsén och försöker komma på vad man kan göra idag, som sagt så är Gällivare ett tråkigt ställe att bo på.

Idag skulle jag ta och göra rosa hår men så blev det svin skumt så jag får ha det ett tag sen tar jag bort det. Nå mer kan jag inte komma på att skriva så jag avrundar här bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0