Take my hand and walk with me on the way!

Att sitta å lyssna på lugna låtar för att kunna lugna ner sig är en ganska så smart sak att göra. Eller det är vad jag tycker iaf. Med väder där det regnar och mitt humör inte är på topp. Gör det lättare att plugga men ändå inte.
För kan säga så här just nu skulle jag vilja vara den där tjejen som förstår sig på allt inom biltekniken.
om cylindrar och allt annat.. Men att inte vara den tjejen gör allt så mycket svårare och jag känner att jag kommer kugga på provet som vi ska ha.
Hallå jag kan ingenting om CO värde och hästkrafter. Det är bara för mycket att få in i skallen.
Plus att jag har i min skalle att jag kommer få omprov i kemi på onsdag också..
Huvva!!

nu måste jag plugga så tjing!


En ros kan hålla men du måste ta hand om den, lika väl ditt liv!
Det är inte lätt att känna saknaden av personen som finns där, men som är där långt borta ändå!
Kärleken kommer du måste bara vänta tills den rätta dyker upp!

Saknar diiig baby!
Önska du kunde förstå det, och hur mycket jag verkligen älskar dig och gillar diiig för den du är!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0