When the stars go blue!

Ibland så tar längtan bara bort allt man verkligen önskat sig ska hända.. 
Men varför ska man inte njuta av livet när det spelas.
Det är som en låt. varje låt har ett slut men det är ingen som säger att man inte ska njuta av den för det.

Iaf så idag känner jag miig inte alls bättre. Med tanke på tårarna som man hade igår för en anledning som jag inte tar upp här.. Men sen så tänkte jag att min hals skulle bli bättre men det har den inte blivit. nu gör det bara ont att käka eller att dricka. men det är konstigt att det gör mest ont när jag dricker något.

Men styrkan jag har ska hjälpa mig att bli frisk!

Ne nu ska jag ta och chilla vid datorn ett tag sen blir det säkert några till OTH avsnitt ;)
Så ha det bra :)



Det är inge fel på sagor eftersom alla sagor har lyckliga slut!
Men det här var bara inte rätt! I Miss You!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0