Tack syster för dagen! ♥

Något trött av dagens händelser.
Blev att man drog med syster till luleå tjugo i sju på morgonen och det var inte så nice för då var man något trött. men när man hade kommit från tröttheten så blev resan faktiskt mycket rolig, en dag med systern som jag inte träffat på en månad typ känndes verkligen inte fel.

Kommer upp bilder senare på vad jag hittade på affärerna.

När jag kom hem så gick jag och snackade med min mamma om kirunafestivalen och jag vet inte vad hon menar om jag får fara eller inte.
Har iaf bokat biljetter så det är bara att fara när jag får beskedet om att jag får (Hoppas på det iaf)

men nu ska jag gå och fortsätta snacka med henne om de för att se om jag får eller inte.
Såå ha det bra :)

Hade en lyckad dag med dig :) kramiz ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0