Vänersborg

Förlåt så mycket för att jag inte har skrivit på ett tag här på bloggen men jag tog en paus för hade ändå inget vettigt att skriva om.

Men iaf så igår vid fyra på eftermiddagen började jag, pappa och Fredrik vilket är min kusin, fara med lastbilen ner till karlstad. När vi kom fram i morse så blev det att vi for hit till vänersborg och fixade ihop krossen vilket ledde till att jag inte hann shoppa något som jag egentligen skulle ha lust att göra. Menmen då får jag väl en anledning till att fara till nå mer ställen efter denna resa.

Sommarlovet är inte slut ännu så jag tror jag ska försöka se om jag kan fara på så många ställen som möjligt och försöka hitta nå kläder så jag kan slänga de mesta av mina gamla slitna kläder.

Men nu får ni ha det bra för nu ska jag sova :)
Hade skrivit mer tidigare men det inlägget försvann.. :/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0