Sista dagen på lovet!

När man sitter här och bara vill klia över hela kroppen å man vet att man inte får det för då blir det bara värre. Så känner man att man inte vet vad man ska göra för något annat.
Men idag har jag sovit till typ ett för att jag somnade först fyra/fem igår, Något jobbigt..

Nu ska jag ta å försöka hitta på något eller så blir det att sitta hemma sista dagen på lovet. Snyft!
neej men vafan det finns ju något annart att göra man behöver inte sitta å tråka hela tiden.

Menmen nu vet jag inte vad jag ska skriva än att jag ska ta å träna danssteg nuu!
Såå ha det bra!! <3'


Förresten så har min kusin börjat med skissen till min tatuering :)
Så jaag får den nog i veckan :D


Ibland kan du få det du drömmer om,
Men du måste bara kämpa för det,
och om du inte får det bli inte ledsen för det.
Nya chanser kommer! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0