Born This Way - Ulrik Munther

Lägga mig i sängen och slå igen mina ögon å vänta på mitt sagoland..
Det är vad jag ska göra just nu :) Visst klockan är bara tjugo över sju men tills att jag är klar med allt jag måste göra innan jag ska lägga mig i sängen så är nog klockan åtta iaf..
Men orsaken till att jag går å sover så här tidigt är för att jag inte orkar med att hålla på att klia ihjäl mig, Det är också ett problem att jag kanske inte kommer kunna somna..
Faan vad jag hatar att ha exem! :(

Neej nu går jag å tvättar bort sminket å borstar tänderna och så måste jag ta salva.
Ha det bra medans jag sover!


En lite äldre bild på miig!

Boys don't cry..
But why not?
Baby I miss yoou! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0