Första advent.

Första advent alltså. Egentligen trodde jag att jag inte skulle kunna skriva ett inlägg om julen. men skit just nu har man världens julkänsla. Det kanske bara behövdes en Rosa julgran och liite annat som e lite annat än vad en riktig vanlig jul ska vara..  Hallå alla behöver väl förändringar här i livet och vi tar våran på julen. Så nu ska jag snart ta och gå å julpynda te hundarna så de får lika mysigt som vi har här inne. :) 

Sen vet jag inte vad jag ska göra det kanske blir att man tar och färgar håret en gång till eftersom jag köpte hårfärg igår när jag var i luleå. 
Egentligen skulle vi sova där till idag men det vart inte för det var ändå inte någe hockey där så vi tog och for hem och det visade sig att luleå vann hockey.
Så Ida om du ser det här SUG PÅ DET! :D <3

men iaf i luleå köpte jag en kläning som var röd och ett par svarta skor sen så till kläningen köpte jag ett svart rosetbälte. Det e faktiskit jättegulligt :)

ne nu ska jag ta och fixa ner den bästa julkalandern ever! :)
Ni vet Diselråttor och Sjömansmöss :)
Alltså den var bäst och jag saknar den så måste verkligen se om den :D

ha det bra nu! :) <3

Blir kanske bilder sen på vad jag har fixat för snyggt pynt :)
__________________________________________________________________________________________________

Ibland önskar jag mig att du skulle förstå.
Men vad skulle ha hänt om du skulle ha gjort det. 
Jag blir rädd men ändå så otroligt borta när jag ser dig.
Du finns alltid i min skalle. 
När jag inte ser dig, saknar jag dig.
E det verkligen normalt?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0