Dieselråttor & sjömansmöss!

Nu sitter man vid datorn som jag har gjort ganska så läänge nu men då har man ju också kollat några avsnitt av Dieselråttor och sjömansmöss. 


vissa av er kanske kommer ihåg den julkalendern. Själv har jag tyckt om den och det gör jag förfarande. 
Som idag i skolan började jag och josse att minnas när vi gick på gunilla och efter att vi hade sett den här julkalendern satt vi alltid i lunchen alltså i matborden. Så gjorde vi den där bönen eller vad det nu e. Men om ni minns "Äckelpåtta äckelpåtta tvitt tvitt" eller om det nu var så, men skit samma ni som har sett den här julkalendern fattar vad jag menar.

Iaf så e jag på avsnitt 20. så har som bara 4 avsnitt kvar.. :'(
hahah men kommer säkert kolla den igen eller så kollar jag den andra julkalendern som jag inte kommer ihåg vad den heter men det e något med mysteriet. tror det e mysteriet i greveholm eller någe sådant. 

ne nu ska jag fortsätta kolla dieselråttor och sjömansmöss och dricka lite julmust till det :)

Kanske man få julkänsla iaf... fast tvivlar på det :/
____________________________________________________________________________________________

Din röst e så grymt nice. 
Dina ögon smälter man av.
Problemet med dig e att du
inte vet hur underbart fin du e!
melinda
2010-12-05 @ 15:37:12
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

hahaha, det var lätt bästa julkalendern ever

Neth's♥
2010-12-09 @ 21:36:31
URL: http://neths.blogg.se/

var kollar du på den, finns de på internet? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0