Hojja snacka om man är trött i fötterna...

Hojja snacka om man är trött i fötterna av att gå på stan här.. Har gått i flera timmar idag, men nu ligger man på hotellet och vilar fötterna. Igår vann jag en 2000g choklad på grönan. Var också in i spökhuset där, okej jag må vara 14 år och fyller 15 i år. Men jag var svin rädd, jag och jenny och linda var in ditt, när vi kom in vart det att jag började skrika över att det var en som kom och skrämde oss, sen nästa så var det ett stort rum och så var det en som gick runt oss sen slog han med en pinne i golvet så att det vart små blixtrar. Och jag började gallskrika och gissade vars trappan var, så började jag springa upp för den. Och sen var det ännu mer, men om jag säger så här: när jag kom in så ville jag bara komma ut därifrån igen..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0