sista dagen på 2010!

Sitter här med Felicia och hennes kompis Julia. Ska snart fara på stan och ha roligt där.. men skit jag kan inte fatta att det här e sista dagen på året 2010. Visst kanske inte världens bästa år men skit samma.
Man ska som tänka på allt det som har varit bra. Tillexempel jag har börjat lära känna nya folk, jag har kommit på att min så kallade ''bästa vän'' var falsk. Jag har börjat fatta vilka som e sanna och inte sanna vänner. 

Ne men nu orkar jag inte skriva mer. för snart ska vi gå och käka sen blir det UT!!! :D
Skit vad nice.. ¨
Ne nu går jag och är social med Felicia och Julia pöööööözz!
Finns på telefonen om det är något.. 0722246122 :)

melinda
2010-12-31 @ 18:34:03
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

vi har ju hunnit träffas, hihi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0