♥ when you look at me. Bloch you smile! ♥


Jag såg ditt fina mörkt brunt hår och ögon som lös som en diamant.
Att det fanns en sån kille på denna jord trodde jag inte var sant.
trodde aldrig att jag skulle träffa nån som dig.
det bästa med dig är att du finns där för mig.
jag kan ringa, skriva och prata om allt möjligt.
för inför dig känns ingenting löjligt.
jag önskar att det fanns flera killar som du.
dem ska vara snälla vara söta precis så som du.
du har ett speciellt sätt mot allt som är svårt att förstå.
du bryr dig om alla

klart man gillar dig då
ögonen blänker på bästa personen i världen
jag sitter och tänker på dig varje minut/ Sekund

men bara du finns vid min sida så räcker det för mig.
bara så du vet så kommer jag aldrig lämna dig.
för du har fått mig att inse att du e en bra vän.
bara vi är vänner så mår jag asbra
bara jag får se dig skratta och se dig glad.
jag skrattar i din närhet och känner att jag saknar dig
jag älskar ditt sätt att le
kommer aldrig släppa dig.
hoppas vi alltid håller kontakten du och jag
för du är helt speciell du är mer än underbar.

Hoppas du fattar hur mycket du betyder för mig! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

Linnéa
2010-08-31 @ 19:35:53
URL: http://gustafssonlinnea.blogg.se/

Jag fixar dem på powerpoint :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0