Love yaaah Swetie!

Ne nu har jag duschat såå nu ska jag nog gå och plugga eller så går jag och sover.. 
Tror faktiskt jag ska Sova.. 
eftersom imorgon så blir det att jag måste åka bil till skolan som är ganska jobbigt eftersom jag lovade ida att åka buss typ.. men måste åka bil för att jag har varit så klantig och glömt min Jacka med busskortet i och sen så har jag mina nycklar på samma ställe. 
så det blir utan tvekan att fara hem te gamla huset och hämta dom imorgon.. 

ne nu måste jag säga det åt ida eftersom jag har glömt bort att säga till henne. 

jani snacka om att jag är glömsk!!

Menmen man får ha sina stunder!
____________________________________________________________________________________

Ne ha det Göööött nu och Sööööv Göööööööttt Oxå ;) <3
Love you!!!

and Miiiiiiiffffoooobarn Loooooove Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Sweeetiiie! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0